REGULAMIN SKLEPU ZEGARKI.PL >>> pobierz pdf>>>


Ważny od 07.12.2012

PROMOCJA | DOSTAWA GRATIS !!!
Dowolny produkt zapłacony kartą lub przelewem powyżej 100,00 zł dostarczymy przesyłką
kurierską UPS bezpłatnie na terenie całego kraju! Przesyłka ubezpieczona, wysyłka kurierem w 24- 48h.

 

ZAMÓWIENIE | Jak je złożyć?
Istniej możliwość Zarejestrowania się, to usprawni Twoje przyszłe zakupy i będziesz widział ile masz punktów rabatowych, o promocjach i super ofertach tylko dla członków klubu ZEGARKI.PL
Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w 4 prostych krokach:

Krok 1: Wybór produktów - Umieszczenie/dodanie ich do KOSZYKA
Dzięki funkcjonalności Koszyka, możesz dodawać do niego dowolną ilość produktów najbardziej znanych i renomowanych marek produktów.

Krok 2: Przejdź do kasy
Jeżeli TWÓJ KOSZYK zawiera już wszystko, co chciałeś kupić, wystarczy przejść do Kasy, aby wybrać sposób płatności i rodzaj przesyłki.

Krok 3.
Adres dostawy - podanie miejsca dostarczenia zakupów
Jeżeli TWÓJ KOSZYK zawiera już wszystko, co chciałeś kupić, wystarczy przejść do kolejnego kroku: "Adres do wysyłki". W przypadku pierwszych zakupów po wpisaniu danych polecamy zaznaczenie opcji Zarejestrowania się" - przy kolejnych zamówieniach dane adresowe zostaną wpisane automatycznie po zalogowaniu.

Krok 4: Płatność
W Zegarki.pl możesz zapłacić w następujący sposób:
Przelewem z najpopularniejszych banków:
ING Bank Śląski S.A
Transfer mBANK
Inteligo PKO BP
MultiTransfer MULTIBANK
Przelew24 BZ WBK
Bank Pekao S.A.
Bank BPH S.A.
NORDEA Bank
Polcard
Kartą płatniczą/ kredytową
Od VISA, MasterCard, po American Express i wiele, wiele innych

PŁATNOŚĆ | Jak zapłacić za zamówienie
Niezależnie od tego, ile produktów znajdzie się w TWOIM KOSZYKU - wystarczy podać nr karty lub jeden przelew, aby dokonać zakupu. Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po otrzymaniu przez Zegarki.Pl informacji o Twojej płatności - potwierdzenie przyjęcia zamówienia prześlemy na podany przez Ciebie adres e-mail. Będziemy również informować Cię na bieżąco o statusie realizacji Twojego zamówienia.

Istnieje możliwość dokonania przelewu bankowego bezpośrednio na nasze konto:
Janeba Time Sp. z o.o.
Raiffeisen Bank Polska S.A. O/Wrocław
21 17501064 00000000 01068334

KOSZT i WARUNKI DOSTAWY | Jak wysyłamy paczki
Każdy produkt wysyłamy kurierem UPS.
Wszystkie produkty, nie zależnie od wartości i ilości wysyłamy do Ciebie firmą kurierską UPS Polska, bezpiecznie zapakowane i ubezpieczone do wysokości zakupionego towaru. UPS Polska zapewnia, że przesyłka nie będzie trwałą dłużej niż 2 dni robocze, w przypadku nie dotarcia w tym terminie zwracają koszty przesyłki.

Termin dostawy?
Jeśli towar jest na magazynie, wyślemy go do Ciebie w ciągu 3 dni. Jeśli towar jest na głównym magazynie FESTINA, termin oczekiwania do 10 dni.

KOSZTY DOSTAWY | *zakupy poniżej 100,00 zł
Koszty wysyłki (kurier UPS):
Przelew/ Płatność kartą = 20,00 zł brutto
Płatność przy odbiorze= 15 zł brutto + 20 zł za pobranie.

PROMOCJE |
W przypadku promocji, gdzie dodatkowo jest gratis przedmiot (biżuteria, czapeczka, koszulka, smycz, kubek itp.)
Janeba Time zastrzega sobie prawo, do zawieszenia promocji, ze względu na wyczerpania się zapasów bez potrzeby informowania klienta. Klient zgadza się, że nie może rościć sobie prawa do tzw. gratisu.

TWÓJ PROFIL | Dlaczego warto się zarejestrować
Rejestracja w Zegarki.pl pozwoli Ci na korzystanie z oferty najbardziej ekskluzywnego salonu on-line. Znajdziesz tu oryginalne produkty renomowanych marek. W każdym momencie możesz pozwolić sobie na chwilę przyjemności i skorzystać z wyjątkowej oferty. Wraz z wyszukanym wachlarzem produktów zapewniamy Ci pełne bezpieczeństwo, wygodę i komfort zarówno przy wyborze towarów, jak i przy realizacji płatności. Do końca roku obowiązuje bonus – wszystkie produkty dostarczymy bezpłatnie na terenie całego kraju, za które zapłaciłeś kartą lub przelewem on-line! Bezpłatna dostawa jest niezależna od wartości zamówienia i ilości kupionych produktów.
Czy można chcieć więcej? Zarejestruj się i skorzystaj. Zegarki.pl to zakupy z uśmiechem na ustach :)
TWÓJ PROFIL w Zegarki.pl zapewni Ci:
łatwiejsze zakupy - system automatycznie wpisze Twoje dane adresowe
dostęp do historii zakupów i kontaktów z centrum pomocy
możliwość zmiany danych adresowych i hasła
otrzymywanie informacji o najświeższych promocjach, specjalnych wyprzedażach i eventach.
Jak sprawić, aby zakupy były jeszcze łatwiejsze - uzyskaj dostęp do TWÓJEGO PROFILU:
Przed pierwszym zakupem wejdź w: TWÓJ PROFIL - Link do formularza znajduje się w zakładce

BEZPIECZNE ZAKUPY | Gwarancja Zegarki.pl
Gwarancję bezpiecznych zakupów w Zegarki.pl zapewnia wiele czynników, wśród nich do najważniejszych zaliczyć można:
Zegarki.pl udziela gwarancji na wszystkie produkty przez 24 m-ce
Zegarki FESTINA i LOTUS posiadają5 letnią gwarancję na rozbicie szkła.
Przestrzeganie praw konsumentów zawartych w regulacjach prawa polskiego i unijnego gwarantowane bezpieczeństwo przy realizacji płatności za zakupione produkty niezawodność i dostępność 24h/dobę do oferty Zegarki.pl utrzymanie najwyższego poziomu satysfakcji Klientów gwarantowanych przez dobór uznanych dystrybutorów wiodących na rynku marek w pełni profesjonalną obsługę po sprzedaży

TWOJE PRAWA | Czy mogę zwróć zakupy
Podstawowe przepisy w zakresie ochrony konsumentów przy zakupach przez Internet w Unii Europejskiej obowiązują następujące dyrektywy:
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2000/31/EC z dnia 8 czerwca 2000 roku o niektórych aspektach prawnych usług społeczeństwa informacyjnego (Dyrektywa o handlu elektronicznym)(OJ 2000, No L 178, 1.)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 97/7/WE z dnia 20 maja 1997 dotycząca ochrony konsumentów w umowach zawieranych na odległość (OJ 1997, L 144, 19.)
W polskim porządku prawnym kwestie ochrony konsumentów przy zakupach przez Internet regulują następujące ustawy:
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr.22, poz.271 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)

Podstawowe prawa kupujących przez Internet
Dokonując zakupów w Zegarki.pl masz prawo do:
jasnej i pełnej informacji o oferowanych towarach i usługach - przed złożeniem zamówienia;
odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni - zwrot z paragonem nieużywanego, z metkami i zabezpieczeniami towaru na własny koszt;
potwierdzenia informacji o dokonaniu przez Ciebie zakupu.
Ważne: Jeśli strony umowy nie postanowiły inaczej, to prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje nam w przypadku umów:
o świadczenie usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia,
o dostawę towarów lub świadczenie usług, których cena jest zależna od wahań na rynku finansowym, na które dostawca nie może mieć żadnego wpływu,
o dostawę towarów wyprodukowanych według życzenia konsumenta, wyraźnie dostosowanych indywidualnie do potrzeb klienta,
o dostawę towarów takich, które z uwagi na swój charakter nie mogą być odesłane lub ulegają szybkiemu zepsuciu bądź mają krótki termin przydatności do użycia,
o dostawę nagrań audialnych lub wizualnych lub oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało naruszone przez konsumenta,
o dostawę gazet, periodyków i czasopism, o świadczenie usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

 

 


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ZEGARKI.PL
INFORMACJE OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego www.zegarki.pl jest firma Janeba Time Sp. z o.o. .
Kompleksową obsługą i realizacją zamówień zajmuje się firmowy sklep CHRONO, ul. Powstańców Śląskich 2-4,
Wrocław, czynny Pon-Sob 9:30-21:00, Nd. 10:00-20:00, Tel. 0801 011 423, 071 784 56 53, (zwanym dalej Sprzedającym)
Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski oraz kilkunastu wybranych krajach świata.
Złożenie zamówienia w sklepie www.zegarki.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

Rejestracja klienta
Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
Ma również możliwość rejestracji się na stałe w serwisie www.zegarki.pl

Przyjęcia i realizacja zamówień
Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet i sklepów stacjonarnych. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie zegarki.pl
Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna.
Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe zegarki.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. W przypadku zamówień z formą płatności "przy odbiorze" składanych z nowoutworzonego Konta Klienta, Klient otrzymuje e-maila z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia również w przypadku innych zamówień.
Przez złożenie zamówienia należy rozumieć:
1. wyboru zamawianych towarów lub usług,
2. wypełnienie formularza po potwierdzeniu koszyka; wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura,
3. wyboru sposobu płatności.
4. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
a. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
i. częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
ii. anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.
Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - Sklep zwróci należność zgodnie z procedurą opisaną w Dziale Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.
b. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
Zmiany w zamówieniach.
1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając taką zmianę na adres: zamówienia.zegarki.pl, rozmowę z operatorem poprzez telefon 71 373 66 19.
2. Zmiany zlecane w inny sposób niż za pośrednictwem e-mail będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta. Modyfikacje dotyczące: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu należności będą przyjmowane tylko poprzez pocztę e-mail lub listownie na adres siedziby Właściciela sklepu.
3. Rezygnacji z zamówienia można dokonać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie tylko w przypadku gdy towar jeszcze nie został wysłany.
Ceny towarów.
a) Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:
i) podawane są w złotych polskich,
ii) zawierają podatek VAT,
iii) nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych,
iv) nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.
a. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
b. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
c. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
5. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest w powyższym Regulaminie oraz w formularzu potwierdzającym zamówienie.

Czas realizacji zamówienia.
Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu przekazania paczki ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę, uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji. Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (niedziele i święta).
Terminy realizacji zamówień wynoszą od 7 dni roboczych.

Każda transakcja będzie potwierdzana paragonem fiskalnym, a na życzenie faktura VAT.

Na terytorium Polski zamówienie jest dostarczone:
a. za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.
b. do jednego ze butików firmowych CHRONO.
2. Do krajów Unii Europejskiej zamówienie może być dostarczone tylko przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.
3. Do krajów poza Unią Europejską zamówienie jest dostarczane tylko przez Pocztę Polską.
4. W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy.
5. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Formy płatności. Rozpoczęcie realizacji zamówienia.
1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
a) płatność przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia;
b) przelew bankowy, przelew elektroniczny, karta płatnicza w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep (w przypadku płatności kartą płatniczą należność pobierana jest w chwili wystawienia faktury, w wyjątkowych sytuacjach, przy realizacji specjalnych zamówień o czasie realizacji dłuższym niż 24 dni, karta obciążana jest 24 dnia od złożenia zamówienia). Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego - po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu.
2. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone wyłącznie kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
3. Klient może dokonać płatności w Sklepie voucherem zakupowym Zegarki.pl, Voucher nie podlega wymianie na gotówkę w całości ani w części.
4. W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy płatności "płatność przy odbiorze" Klientowi, który nie odbierze dwóch kolejno zrealizowanych zamówień płatnych przy odbiorze, bez względu na formę dostawy. Przywrócenie formy dokonania zapłaty "płatność przy odbiorze" dla danego Klienta następuje po złożeniu i odebraniu kolejnego zamówienia opłaconego w inny sposób niż "przy odbiorze".

Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Sklep Internetowy w firmie kurierskiej i zostają prze-fakturowane kupującemu przy zakupach poniżej 100zł brutto.

W przypadku wystąpienia problemów technicznych oraz innych zdarzeń losowych powodujących błędną prezentacje produktu (opis, cena) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia.

Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.
1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.
2. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi na konto Klienta w Sklepie (nadpłata) Nadpłata z konta Klienta zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta wyłącznie na podstawie jego dyspozycji. Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem formularza kontaktu na stronach Pomocy po uprzednim zalogowaniu się na koncie Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.
3. W przypadku powstania nadpłat na koncie Klienta obowiązują następujące zasady zwrotu:
a) nadpłata przekraczająca 5,00 (słownie: pięć) złotych może być wykorzystana na zakupy w Sklepie lub zwrócona na zasadach opisanych w punktach 1 i 2,
b) nadpłata o wartości pomiędzy 1,00 (jeden) zł, a 5,00 (pięć) zł może być wykorzystana na zakupy w Sklepie,
c) nadpłata poniżej 1,00 (jeden) zł może być wykorzystana na zakupy w Sklepie w ciągu 6(sześciu) miesięcy od powstania nadpłaty. W każdym przypadku, na życzenie Klienta, zwrot nadpłaty może nastąpić w kasie Sklepu po uprzednim umówieniu terminu wypłaty z Biurem Obsługi Klienta. Sklep nie dokonuje zwrotu nadpłat za pośrednictwem poczty.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Klienci Zegarki.pl, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytego sprzętu na adres Właściciela serwisu: Janeba Time Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 7a, 54-613 Wrocław, Serwis
2. Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi Klient.
Dane osobowe.
Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Zegarki.pl. Dane są utrwalane i przechowywane w formie elektronicznej na bezpiecznych serwerach providera internetowego, zabezpieczone loginem i hasłem dostępu w panelu administracyjnym, na serwerze niedostępnym dla osób do tego nie upoważnionych, oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
1. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
2. W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.
3. Klienci Sklepu maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.
4. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Reklamacje
1. Klient po złożeniu zamówienia ma możliwość złożenia reklamacji dotyczących usługi on-line, czy zamówienia towaru; w ciągu 30 dni od daty rozpoczęcia złożonego zamówienia za pomocą poczty e-mail: zamowienia@janeba-time.pl bądź listownie na adres siedziby Właściciela zegarki.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni.
2. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
a) wad fabrycznych,
b) uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
c) niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu,
w takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną pod adresem sklepu:
Janeba Time Sp. z o.o.
ul. Krzemieniecka 7a
54-613 Wrocław
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową z wypełnioną na jej odwrocie częścią "reklamacja". Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
6. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

Gwarancja
1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
2. Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży. W przypadku wad działania i defektów budowy stwierdzonych podczas normalnego użytkowania (w ramach gwarancji), zegarek podlega bezpłatnej naprawie. Reklamujący dostarcza zegarek wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu (punkt przekazuje zegarek do Centrum Serwisowego Janeba Time). Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni. Termin wykonania naprawy: do 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, czas oczekiwania na część zamienną od dostawcy oraz termin rozpatrzenia reklamacji. Po dokonaniu naprawy reklamujący odbiera zegarek w punkcie nadania.
3. 5-letnią gwarancją objęte jest rozbicie szkiełka
a) przypadkowe uszkodzenie cyferblatu, mechanizmu itp. w momencie rozbicia szkiełka nie jest objęte gwarancją.
4. Gwarancja traci ważność z powodu:
a) przechowywania i konserwacji zegarka oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika; napraw zegarka bądź jego otwierania przez osoby do tego nieuprawnione;
b) uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem (np. przekroczenie wodoszczelności zegarka).
5. Gwarancja nie obejmuje:
a) czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. sprawdzenie działania, pomiar dokładności, konserwacja oraz czyszczenie;
b) ścierania się zewnętrznej powłoki zegarka i bransolety;
c) uszkodzenia kopert, bransolet (w tym teleskopów) lub pasków, zarysowania szkiełka;
d) wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
6. Wymiana baterii, teleskopu lub rozbicie szkła nie jest traktowane jako naprawa zegarka, tym
7. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem otrzymanych dokumentów (dowód –zakup, gwarancja, instrukcja)). Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
towarów, które noszą ślady użytkowania lub mają zniszczone oryginalne opakowanie,
został zagubiony lub zniszczony dowód zakupu.
9. W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią dowodu zakupu.
10. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zwiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

WYMAGANIA TECHNICZNE
1. W celu prawidłowego korzystania z Portalu wymagane są:
a. WINDOWS XP, systemy z rodziny LINUX oraz Apple i systemy nowsze
oraz
b. przeglądarka Internetowa INTERNET EXPLORER 6.X lub wersja wyższa, FIREFOX 2.0 lub wersja wyższa, OPERA 6 lub wersja wyższa, GOOGLE CHROME 2.0 lub wyższa.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych w szczególności spowodowane awarią systemów teleinformatycznych, systemów telekomunikacyjnych, systemów zasilania, opóźnieniami w działaniu zewnętrznego operatora zapewniającego transmisję danych.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Portalu z przyczyn niezależnych od Usługodawcy. Ze względów bezpieczeństwa oraz jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Usługodawcy, Usługodawca ma prawo zablokować lub czasowo zawiesić dostęp do Portalu na czas konieczny do usunięcia zaistniałych zagrożeń lub nieprawidłowości.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z użytkowaniem bądź niemożnością użytkowania Portalu lub w związku z niewłaściwym działaniem, błędami, brakami, zakłóceniami, defektami, opóźnieniami w operacji lub transmisji danych, wirusami komputerowymi, awarią linii lub systemu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Janeba Time Sp. z o.o. .
2. Towary prezentowane na stronach www Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacja o towarach zamieszczona na stronach www nie oznacza, że towary są dostępne w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do konta.
6. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm. ) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)
8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 06.12.2012 r.
9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie zegarki.pl oraz lux.zegarki.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
10. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 

---- 

Regulamin sklepu obowiązujący do: 06.XII.2012

 

LOTUS watches & jewels
infolinia
0801 011 423
7 dni w tygodniu, 9:00 - 21:00

zamówieniaTel: 71 373 71 03 w.1
509 392 857

czynne:
pn - pt: 8:00 - 16.30
wyłączny dystrybutorna rynku od 1996 roku

bezpłatna dostawapowyżej 100 PLN

firmowe butikiodbiór osobisty

szybka wysyłkatowar na magazynie autoryzowane serwisysieć serwisów w całej polsce
ilość aktualnie dostępnych produktów na magazynie:
3
0
2
9
U nas możesz zapłacić kartą lub szybkim przelewem internetowym.
Bądź na czasie!
LUBIĘ TO
Festina Outlet Tip
Login

Hasło

Newsletter Podaj swój e-mail, a będziemy Cię informować o nowościach i promocjach.