Marka Guess to aktualnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek w branży modowej na świecie. Produkty sygnowane logo Guess noszą największe gwiazdy show biznesu, a do ich reklamy udało się pozyskać niesamowite osobowości branży rozrywkowej. Do ambasadorów Guess'a zaliczyc można Claudię Schiffer czy Naomi Campbell a ostatnio dołączyła do nich znana piosenkarka Jennifer Lopez.
Historia tej niesamowitej marki rozpoczęła się w 1981 roku. Jej założyciele- bracia Marciano, zachłyśnięci amerykańskim stylem życia rodem z Kalifornii, postanowili wejść do świata mody usiłując swoimi projektami oddać swobodę i luz tego stanu USA. Poza pomysłem mieli również bardzo skuteczny i dopracowany plan biznesowy, który rozdzielał kompetencje pomiędzy czterech braci, w którym każdy odpowiedzialny był za inną, konkretną sferę działalności.
Początkowo bracia skupieni byli na branży odzieżowej, oferując bardzo swobodne ale przy tym eleganckie stylizacje, które z marszu zdobyły uznanie klienteli na całym świecie. Po niewątpliwym sukcesie postanowiono rozbudować zakres działalności wprowadzając kosmetyki oraz biżuterię i zegarki. Wszystko zgodne było z początkowym założeniem marki i doskonale uzupełniało oferowane projekty ubraniowe.
Zegarki Guess odzwieciedlają założenia braci Marciano łącząc francuską elegancję z kalifornijskim luzem. Ten właśnie mix stylów zdecydował o sukcesie i bardzo pozytywnym odbiorze czasomierzy marki Guess. Uwspółcześniona klasyka, dzięki podążaniu za aktualnymi trendami mody, pozwoliła zjednać sobie młodych odbiorców, dla których były one idealnym dopełnieniem stylizacji i możliwością ukazania własnej osobowości. Skupienie się na jakości oraz bardzo dopracowane projekty spowodowały wywindowanie zegarków fashion na zupełnie inny, nieosiągalny wcześniej poziom.