Dbając o wygodę i zadowolenie naszych klientów, Centrum Serwisowe ZEGARKI.PL oferuje usługę serwisowania zegarków Door-to-Door! Teraz możesz korzystać z pełnego profesjonalizmu naszego serwisu, nie wychodząc z domu. Sprawdź, jak to działa, krok po kroku.
Wypełnij krótki formularz serwisowy, podając niezbędne dane, takie jak dane osobowe, informacje o zegarku i dokładny opis problemu serwisowego lub wybierz usługę, z której chcesz skorzystać.
Zalecamy umieszczenie zegarka w jego oryginalnym opakowaniu lub w równie solidnym opakowaniu zastępczym, starannie zabezpieczając go przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu. Odradzamy korzystanie z kopert bąbelkowych do wysyłki zegarków. Jeśli zegarek jest objęty gwarancją, prosimy o dołączenie do przesyłki karty gwarancyjnej.
Po wypełnieniu formularza otrzymasz etykietę zwrotną lub kod QR. Skorzystaj z najbliższego automatu Paczkomat lub PaczkoPunktu i wyślij zegarek, używając otrzymanej etykiety zwrotnej lub kodu QR. Upewnij się, że zegarek jest starannie zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
Po wysłaniu zegarka będziesz oczekiwać na potwierdzenie odbioru przez Centrum Serwisowe ZEGARKI.PL. Nasi specjaliści przeanalizują zgłoszenie, dokładnie diagnozując każdy zegarek. Na podstawie tej diagnozy sporządzana jest wycena naprawy, która zostanie przesłana do Ciebie drogą mailową w celu akceptacji. Po jej zaakceptowaniu nasz doświadczony zespół zegarmistrzów przystąpi do naprawy lub serwisu Twojego zegarka.
Po zakończeniu serwisu otrzymasz powiadomienie o gotowości zegarka do odbioru. Skorzystaj z informacji zawartych w powiadomieniu, aby odebrać zegarek w wybranym punkcie nadania InPost.
Po odebraniu zegarka ciesz się pełnią funkcjonalności swojego zegarka. Na wszystkie naprawy przeprowadzone w naszym serwisie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji (z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych). Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub sprawdź Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ).