Victorinox Alliance 241904.1

Mechanizm:  Kwarcowy
Rozmiar koperty:  40 mm
Materiał paska:  Skóra
Wodoodporność:  100 m / 10 ATM
2 190 zł
W magazynie
  • Data dostawy: 1 tydzień
 
DARMOWA DOSTAWA
InPost Paczkomat® 24/7, kurier InPost, DHL
 
BATERIA+ GRATIS
dożywotnia gwarancja wymiany baterii
 
ODBIÓR OSOBISTY
w salonach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi
 
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
gwarancja oryginalności wszystkich produktów
 
CENTRUM SERWISOWE
najnowocześniejsze w Polsce
 
60 DNI NA ZWROT
bez pośpiechu i problemów
5
GWARANCJA 5 LAT
Na towar obowiązuje gwarancja na 5 lat
Zapytanie o produkt

Zegarek jest również wyposażony w scyzoryk Victorinox.

Specyfikacja produktu

Płeć
Męskie
Styl zegarka
elegancki
Tarcza zegarka
Analogowa
Kształt tarczy zegarka
Okrągły
Kolor tarczy zegarka
Czarny
Szkło
Szafirowe
Antyrefleks
Tak
Powłoka luminescencyjna
Wskazówki i indeksy
Materiał koperty
Stal
Wodoodporność
100 m / 10 ATM
Mechanizm
Kwarcowy
Funkcje
Data , Wskaźnik poziomu naładowania

Rozmiar

Rozmiar koperty
40 mm
Grubość koperty
9,8 mm

Pasek / Bransoleta

Materiał paska
Skóra
Kolor paska
Czarny
Filtr Kolor Paska
Czarny
Zapięcie paska
Klasyczna
Szerokość paska
21 mm

VICTORINOX ALLIANCE

Mocne, ale ciche – taka jest kolekcja Allinace. Leci poniżej radaru i nie robi zamieszania. Kiedy jednak przyjrzysz się bliżej, dostrzeżesz szczegóły, które pod powierzchnią ujawniają absolutną pewność. Ta kolekcja łączy w sobie najlepsze wzornictwo, technologię i jakość Victorinox w najbardziej elegancki sposób.

victorinox alliance
Victorinox

Założona w 1884 roku przez Karla Elsenera firma Victorinox początkowo zajmowała się produkcją ostrzy i noży. Ich jakość szybko została doceniona i już siedem lat od otwarcia działalności firma podpisała kontrakt na dostarczanie noży wojskowych dla armii szwajcarskiej. Prawdziwym punktem zwrotnym okazało się jednak zaprojektowanie urządzenia wielofunkcyjnego z sześcioma różnymi końcówkami. Kultowy nóż oficerski „Offiziersmesser” został opatentowany w 1897 roku i z miejsca stając się wizytówką marki, pozwalając jej na zaistnienie na rynkach światowych.